अवतार ३ को योजनामा रहेका जेम्स क्यामरुन भन्छन्' म १६ वर्षको उमेरदेखि नै कथाहरूमा डुब्न सिकिरहेको छु'
एजेन्सी : विश्वकै सबैभन्दा उत्कृष्ट फिल्म निर्माता जेम्स क्यामरुनको ‘अवतारः द वे अफ वाटर’ को दोस्रो भाग रिलिज हुन केही दिन मात्रै बाँकी छ। एक विशेष कुराकानीमा जेम्स क्यामरुनले यस फिल्मको निर्माणदेखि लिएर आफ्नो दृष्टिकोणबारे खुलाएका छन्।
जेम्सको यो फिल्म भारतीय दर्शनका आधारभूत पाँच तत्त्वबाट प्रेरित रहेको छ। पहिलो भागमा उनले आकाशको संसार प्रस्तुत गरेका थिए। अहिले पानीको कुरा गरिरहेका छन्। तेस्रो भागमा आगोको मुद्दा हुनेछ। जसअन्तर्गत आधारित भएर गरिएको कुराकानी निम्न छन् :
तपाईँलाई उत्कृष्ट कथाहरू बनाउन कुन कुराले मद्दत गर्छ?
हामीसँग पहुँच भएका सबै कुराबाट म विचारहरू पाउँछु। चाहे त्यो समाचार होस् वा यात्रा वा अन्य कुरा। अरू चलचित्र पनि हेर्छु। दशकौँदेखि म वर्षावनको क्षेत्रमा बसेको छु। यो फिल्मका लागि मैले ५२ वर्ष ड्राइभिङ गरेको छु। म अहिले ६८ वर्षको छु।
म १६ वर्षको उमेरदेखि नै कथाहरूमा डुब्न सिकिरहेको छु। फिल्मको ५० प्रतिशत पानीमुनि छायाङ्कन गरिएको छ। म शाब्दिक रूपमा भन्न सक्छु कि सागर मेरो हृदय र मेरो आत्मामा बस्छ। यी सबै कुराहरूबाट म मेरा कथाहरू लिन्छु।
तपाईँले कुन नयाँ प्रविधि प्रयोग गर्नुभयो?
फिल्मको अधिकांश भाग पानीमुनि छायाङ्कन गरिएको छ त्यसैले पानीमुनि चीजहरू सुट गर्न धेरै नयाँ प्रविधिहरू प्रयोग गरिएको छ। यद्यपि, यो सिक्काको अर्को पक्ष यो हो। यहाँ हामीसँग हावा सास फेर्ने पात्रहरू छन्। डल्फिन जस्तै किनभने त्यस्ता प्रजातिहरू केही हदसम्म जमिनमा र धेरै हदसम्म पानीमा बस्छन्। त्यसैले हाम्रा कलाकारहरूले 'फ्री डाइभिङ' सिक्नुपरेको थियो।
हामीले संसारभरका उत्कृष्ट नि:शुल्क डाइभिङ प्रशिक्षकहरू भेट्टायौँ। म आफैँ पनि विगत ५० वर्षदेखि स्वतन्त्र गोताखोर हुँ। हाम्रो अभिनेत्री केट विन्सलेटले मभन्दा लामो समयसम्म पानीमुनि सास रोक्न सक्छिन्। त्यसैले हाम्रा कलाकारहरूले पानीमुनि बसेर आन्दोलन गर्ने कला विकास गरे।
यति लामो समयसम्म एउटै आयोजनामा किन अडिग रहनुभयो?
अवतार सारा संसार हो। यसमा धेरै पात्रहरू छन्। हजारौँ, लाखौँ जीवहरू र विभिन्न वातावरणहरू पनि तिनीहरूमा स्वाभाविक रूपमा अवस्थित छन्। त्यसैले पाँच वर्षसम्म म यी सबै चीजहरू सिर्जना गर्नमा निरन्तर व्यस्त थिएँ। लाइभ एक्सन सुट गर्नको लागि यो पुरै समय हो। म पुरै यसमा डुबेको छु।
ठुलो हिस्सा पनि समुद्री संरक्षणमा समर्पित थियो। त्यसैले ती पाँच वर्षमा मैले पाँच–छ वटा डकुमेन्ट्री बनाएँ। यी सबैको बिचमा पक्कै पनि मेरो पूर्ण समर्पण ठुलो पर्दाको चलचित्र बनाउने थियो। जब मानिसहरूले यो देख्छन्, तिनीहरूले मेरो वर्षौँको मेहनत देख्नेछन्।
चलचित्र निर्माताको हैसियतमा कस्ता दबाबहरू खेप्नुपर्यो ?
यसरी फिल्मको वस्तुनिष्ठतामा फिल्म निर्माताहरू अडिग रहन सक्छन्? त्यसै गरी पाँच वर्षसम्म कुनै फिल्ममा काम गर्दा त्यसको विषयवस्तु, कथा, पात्र, घटनाक्रममा जुन दृष्टिकोण सुरुमा थियो, त्यही दृष्टिकोण राख्न सम्भव छ? अर्को दबाब पनि फिल्म निर्माताको फिल्म समयमै पूरा होस् भन्ने पनि रहन्छ। यद्यपि यो यस्तो फिल्म थियो, जुन चाँडै बन्न सकेन।
फिल्ममा 3250 VFX सटहरू थिए, जबकि टर्मिनल 2 मा मात्र 42 VFX सटहरू थिए। बजेट र म्यादको दबाब थियो। तर, यी सबै कुराको बाबजुद पनि यदि तपाईँ यस प्रकारको यात्राको आनन्द लिन सक्नुहुन्छ।
तपाईँले भारतीय पौराणिक कथाहरूबाट के तत्त्वहरू लिनुभयो?
निस्सन्देह भारतीय संस्कृति मानव सोचको शिल्पकार हो। त्यहाँबाट प्रस्ट हुन्छ कि सांसारिक सोचको दिशा के हुने हो? त्यसैले मेरो अवतार संसारले कतै भारतबाट प्रेरणा पाएको छ। यस फिल्ममा ‘द वे अफ वाटर’ को चर्चा छ। बनाउनुअघि ‘वे अफ विन्ड’ भन्ने उपन्यास ल्याउन लागेको थिएँ। पछि ‘द वे अफ वाटर’ मनमा आयो।
हामीले यसमा देखाउन चाहने पक्षहरू एउटा घटना मात्र होइन। यो एक आवश्यक अभ्यास हो। यो मन्त्र जस्तै हो। हामीले सास रोकेर पानीमा कसरी प्रवेश गर्ने? त्यसपछि कति बेरसम्म समात्ने र अन्त्यमा कस्तो लय सृजना हुन्छ। त्यसैले 'पानीको बाटो' को न त सुरुवात छ न अन्त्य। हाम्रो फिल्ममा समंदर पनि एक पात्र हुन्। उनी फुटम्यान हुन्। हामीले उनको बलियो ब्याकस्टोरी देखाएका छौँ। अवतार ३ मा आगोको चर्चा हुने भएको छ।
मंसिर २५, २०७९ आइतबार १७:४०:०० मा प्रकाशित
उकेरामा प्रकाशित सामाग्रीबारे प्रतिक्रिया, सल्लाह, सुझाव र कुनै सामाग्री भए [email protected] मा पठाउनु होला।